Grafik-Zaj-Grupowych od maja-1jpg

Cennik:

Pojedyńcze wejscie na zajecia 50 min.: 18 zł
Pojedyńcze wejście na zajecia 1h 40  min: 36 zł
Karnet 4 wejscia 50 min: 60 zł (ważny 5 tygodni od momentu zakupu)
Karnet 8 wejść 50 min: 100 zł (ważny 10 tygodni od momentu zakupu)


karty centrumpng
karty centrumpng




  Pilates  


pilates1org_1png


Pilates jest to system ćwiczeń, który: 

-Uczy świadomości własnego ciała -uczy aktywacji mięśni „CENTRUM” -Rozluźnia zbyt napięte mięśnie 

-Wzmacnia osłabione mięśnie

-Zwiększa ruchomość stawów

-Doskonale relaksuje 

-pomaga w utrzymywaniu wewnętrznej równowagi  

-pomaga w utrzymaniu prawidłowej wagi ciała -opóźnia procesy starzenia się

- nadaje smukłą sylwetkę Metoda Pilates jest bardzo często wykorzystywana jako element rehabilitacji i przeznaczona jest dla osób w każdym wieku.

Pilates szczególnie polecamy: 

- Osobom, które cierpią z powodu bólu kręgosłupa, lub chcą im zapobiec w przyszłości 

- Seniorom

- Osobom, którym zależy na poprawie sprawności swojego narządu ruchu - Osobom, które wykonują pracę siedzącą- Osobom, prowadzącym stresujący tryb życia -Osobom, które pragną  ujędrnić i wyrzeźbić swoje ciało.

Prowadzi: Alicja Banaś
                      Czas trwania zajęć: 50 min.             ·        


                                                                                                                               

Joga

 

jogazdjciejpg

„Yoga- możesz myśleć o niej jako stanie poza czasem-bez przeszłości i przyszłości- czymś co pozwoli osiąść Ci w teraźniejszości. Tylko tutaj możesz usłyszeć swój własny rytm bez zakłóceń”
-Yoga and Kria' Swami Satyananda Saraswati

 

Praktyka jogi przynosi wile korzyści zarówno dla ciała jak i umysłu. Wprowadza ona harmonię i równowagę w całym naszym organizmie. Joga i asany dają nam wiele korzyści na poziomie fizycznym. Uelastyczniają i rozciągają mięśnie i stawy, poprawiają sylwetkę, jednocześnie wzmacniając nasze ciało ciało. Regularnie wykonując asany jogi poprawiamy prawidłowe funkcjonowanie układu trawiennego, układu nerwowego oraz układu krążenia i dokrewnego. Wzmacnia też układ odpornościowy. Dzięki praktyce asan zyskujemy większą koncentrację czyli jesteśmy bardziej wydajni w naszej pracy. Joga przynosi też niezliczone korzyści w życiu codziennym, efektywnie usuwa stres, który zakumulowaliśmy przez całe życie.

Zajęcia prowadzi: Wernika Burdecka
Czas trwania zajęć: 50 min.

 

Vinyasa flow

 

Zajęcia w nurcie Vinyasa są bardziej energiczne. Vinyasa jest to połączenie ruchu z oddechem. W technice tej asany są ze sobą połączone, jedna wynika z drugiej, a cała praktyka odbywa się w tzw. przepływie. Zajęcia przeznaczone są dla osób, które poznały podstawy Jogi, gdyż nie ma tu czasu na szczegółowe omawianie pozycji.

 

 

Jogalates

Recepta na smukłe i gibkie ciało oraz wyciszenie po ciężkim dniu? Spróbuj jogalatesu – połączenia tego, co najlepsze w jodze i pilatesie. Jogalates  to kompromis między jogą, a pilatesem, w wyniku którego powstają atrakcyjne i kompleksowe zajęcia. Podczas zajęć trenujesz całe ciało. To świetny wybór zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych osób, które chcą urozmaicić swój rutynowy trening.Podobieństwo miedzy jogą a pilatesem sprawiają, ze połączenie tych technik jest bardzo naturalne , asany płynnie przeplatają się z ćwiczeniami metody Pilates , co daje fantastyczny urozmaicony trening. Rezultatem regularnych treningów jest gibkie i smukłe ciało. Wytężony wysiłek fizyczny wynikający z naprzemiennego stosowania płynnych ruchów, rozciągania i napięcia izometrycznego pobudza Twój organizm, przyspiesza spalanie i pięknie modeluje sylwetkę.


Joga dla dzieci  

Joga jest doskonałą formą aktywności dla dzieci.

Co daje?

- pomaga zadbać o prawidłową postawę;
- poprawia sylwetkę;
- wspomaga gibkość i elastyczność mięśni oraz koordynację;
- doskonale wzmacnia mięśnie;
- budzi wyobraźnię, kreatywność i zdolność do „czystego” sposobu myślenia
- a przede wszystkim daje świetną zabawę!




Zdrowy kręgosłup i techniki rozciągające

fotolia_85209973_m2jpg

Czy zauważyłeś u siebie:

• Bóle kręgosłupa

• Zwiększone napięcie mięśni

• Nieprawidłową postawę ciała/garbienie się

• Ograniczenie w ruchomości stawów

• Bóle stawowo – mięśniowe

Jeśli chociaż raz odpowiedziałeś TAK, to zajęcia „Zdrowy Kręgosłup” są właśnie dla Ciebie.

Zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i terapeutyczny oraz są odpowiednie dla osób w każdym wieku. Charakteryzują się łagodnym charakterem, a w efekcie m.in. redukują bóle kręgosłupa, obniżają wzmożone napięcie mięśniowe oraz wzmacniają mięśnie przykręgosłupowe. Ćwiczenia te z pewnością poprawią postawę Twojego ciała, a tym samym wygląd całej sylwetki.

Do najistotniejszych korzyści jakie dają zajęcia „Zdrowy Kręgosłup” należą:

- zmniejszenie dolegliwości bólowych kręgosłupa

- poprawa postawy ciała

- zwiększenie siły osłabionych mięśni

- rozluźnienie nadmiernie napiętych mięśni

- zwiększenie zakresu ruchu w stawach

- poprawa funkcjonowania mięśni głębokich stabilizujących tułów i kręgosłup lędźwiowy

- nauka prawidłowego oddechu

Prowadzi: Alicja Banaś
Czas trwania zajęć: 50 min.

Fitness

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacnianie mięśni. Pierwsza część zajęć składa się z choreografii zawierającej podstawowe kroki aerobiku połączone z elementami tańca. Druga część zajęć zawiera ćwiczenia wzmacniające głównie mięśni ud, pośladków i brzucha. Zajęcia zakończone są stretchingiem.

Prowadzi: Magdalena Smykała
Czas trwania zajęć: 50 min.



Salsation

Salsation® opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Zawiera elementy treningu funkcjonalnego, dzięki czemu wzmacniamy i wysmuklamy równomiernie całe ciało. Możemy tańczyć i ćwiczyć jednocześnie.

Zajęcia przeznaczone są dla osób dorosłych, zarówno początkujących jak i profesjonalistów, którzy uwielbiają taniec i świetną zabawę, a przy tym stracić sporo zbędnych kalorii i aktywnie spędzić czas.

Korzyści zajęć :

- wzmocnienie i wysmuklenie całego ciała,

- poprawa koordynacji i świadomości ciała,

- lepsze poczucie rytmu,

- znaczna poprawa nastroju,

- naładowanie pozytywną energią na cały dzień.


Prowadzi: Magdalena Smykała
Czas trwania zajęć: 50 min


Fizjotrening

Fizjotrening wykorzystuje ciężar własnego ciała, a ćwiczenia wykonywane podczas sesji angażują wszystkie grupy mięśni.
Fizjotrening poprawia koordynację psychoruchowa, podnosi wytrzymałość ciała, zwiększa siłę mięśni, wykonywany systematycznie zmniejsza podatność na kontuzje. Jest to wspaniała forma aktywności dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z ćwiczeniami, jak i dla tych którzy uprawiają już inne sporty.
Serdecznie zapraszamy Panie jak i Panów

 Prowadzi: Przemysław Borowczyk
Czas trwania zajęć: 50 min
fizjotreningjpg
 

Tabata i Stretching

Szybki sposób na zrzucenie kilogramów oraz utrzymanie równowagi mieśniowej :-) Zapraszamy zarówno Panów jak i Panie  
Tabata, czyli interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu przyspiesza nie tylko metabolizm, ale również przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

W jaki sposób działa? Po zakończonych ćwiczeniach nawet przez kilkanaście godzin utrzymuje się podwyższony metabolizm kwasów tłuszczowych, dzięki czemu nasza tkanka tłuszczowa szybciej ulega redukcji pomimo mniejszej aktywności fizycznej.

Stretching (ang. rozciąganie) - ćwiczeń fizycznych polegajacy na rozciaganiu mięśni w celu ich uelastycznienia i wzmocnienia. Regularnie wykonywany pomaga utrzymać prawidłową równowagę mieśniowo - stawową.

 Prowadzi: Przemysław Borowczyk
 Czas trwania zajęć: 50 min




Mama i ja

Serdecznie zapraszamy wszystkie Mamy ze swoimi pociechami od 3 miesiąca do 2 roku na grupowe zajęcia
Nasze spotkania będą miały nie tylko na celu zwiększenie więzi Matka- Dziecko, ale również poprawę sprawności oraz formy Naszych Mam, aby miały energię na opiekę nad swoim Maleństwem. Skupimy się na wzmocnieniu osłabionych grup mięśniowych podczas ciąży, a przy okazji zniwelujemy zbędne kilogramy.
Podczas własnego treningu Mamy będą stymulować prawidłowy rozwój swojego Malucha, dostarczą Mu wiele bodźców sensorycznych, które wspomogą dorastanie.

 Prowadzi: Martyna Jóźwiak
Czas trwania zajęć: 50 min


FitDance Kids


Prozdrowotne zajęcia ruchowe składające się z układów tanecznych oraz ćwiczeń wzmacniających, które prowadzone są w formie zabawowej. Zapraszamy dzieci w wieku 7-12 lat 

Jakie płyną korzyści dla Dzieci z uczestnictwa w naszych zajęciach:

- poprawa równowagi i postawy ciała

- rozwinięcie pamięci, koordynacji ruchowej, wyobraźni i poczucia rytmu

- zwiększenie wytrzymałości mięśniowej

- dbanie o zdrowie przy świetnej zabawie

Prowadzi: Magdalena Smykała
Czas trwania zajęć: 50 min.


Joga 50+

Masz 50, 60, 70 czy więcej lat? Przyjdź na nowe zajęcia rekreacji ruchowej Joga 50+.
Poprowadzi je dla Was Pani Iwona Praszkowska, która zajmuje się prowadzeniem zajęć dla osób dojrzałych z zakresu fitness, jogi i wschodniej gimnastyki zdrowotnej. Pani Iwona przygotowała zestaw ćwiczeń dla osób, które chcą być sprawne w każdym wieku. To zajęcia dla tych, którzy już wcześniej ćwiczyli, jak i dla tych, które przyjdą po raz pierwszy.

"Ćwiczymy, by zachować sprawne ciało, bystrość umysłu i równowagę wewnętrzną. Uczymy się zdrowego stylu życia, umiejętności wyciszenia i relaksacji".


Prowadzi: Iwona Praszkowska

Czas trwania zajęć: 50 min.


Fitness 50+


Masz 50, 60, 70 czy więcej lat? Chcesz zadziwić wnuki swoją kondycją fizyczną i sprawnością ruchową? Przyjdź na nasze zajęcia rekreacji ruchowej Fitness 50+ na Berwińskiego5. Pani Iwona przygotowała zestawy ćwiczeń dla osób, które chcą być nadal aktywne i sprawne ruchowo. Ćwicząc poprawiamy zdolności kondycyjne i koordynacyjne, wzmacniamy ciało . Dzięki ćwiczeniom podniesiecie też poziom energii i poczujecie się lepiej.


Prowadzi: Iwona Praszkowska

Czas trwania zajęć: 50 min.




Tai Chi Kung

Chi Kung (Qi gong) to w dużym uproszczeniu tradycyjny chiński system ćwiczeń fizycznych kładący nacisk na usprawnienie przepływu Chi (Qi). W ćwiczeniach tych duże znaczenie ma świadomość i uważność. Chi Kung kładzie też nacisk na właściwe oddychanie.
Miliony ludzi w Chinach i na całym świecie praktykuje Chi Kung codziennie, jako ćwiczenia zdrowotne. Jednak wielu nauczycieli przestrzega przed nauką z nagrań, które można zakupić na płytach DVD lub znaleźć w internecie. Materia Chi Kung jest na tyle złożona, że nierzadkie są przypadki urazów i kontuzji wynikających z niewłaściwego wykonywania ćwiczeń.
Chi Kung praktykuje się zazwyczaj w formie sekwencji ruchów bardziej lub mniej powiązanych ze sobą.
Główne korzyści zdrowotne uprawiania Chi Kung (Qi Gong) to:
- zmniejszenie stresu,
- obniżenie ciśnienia tętniczego,
- poprawa pracy serca i układu krwionośnego,
- wspomaga leczenie objawów astmy i alergii,
- zwiększa elastyczność ciała, stawów, mięśni i ścięgien
- wspomaga leczenie problemów ze stawami, także o podłożu reumatycznym

Nie ma ograniczeń wiekowych ćwiczenia Chi Kung. Ćwiczą go nasto- i stu-latkowie.

Warto zacząć i doświadczyć na sobie efektów jakie daje Chi Kung (Qi Gong).

Prowadzi: Tomek Dudarski
Czas trwania zajeć: 50 min.

tai chijpg

                                                                                                                                                                      

Warsztaty psychoedukacyjne  

                                                                         warsztatyzdjciejpg

Zapraszamy Ciebie na wyjątkowe spotkanie z grupą osób, które tak jak Ty pragną lepiej zrozumieć siebie  i  swoje relacje z innymi. Stworzymy przestrzeń, w której przyjrzysz się swoim emocjom, granicom, celom i reakcjom  w kontaktach z ludźmi. Znajdziesz tu bezpieczne miejsce na wyrażanie swoich myśli, potrzeb i uczuć. Przyjrzyjmy się naszym zasobom i umiejętnościom, nie zapominając o naszych potrzebach. Poznasz swoje zasoby i ograniczenia. Wszystko po to, aby bardziej świadomie żyć i budować wzbogacające,  autentyczne relacje z ludźmi. Będziemy zachęcać Cię do poszukania siebie, tego co dla Ciebie ważne i konieczne, aby cieszyć się pełnią życia. Poprzez aktywne uczestnictwo w warsztatach uczymy się uświadamiać sobie swoje potrzeby i rozwijać sposoby ich zaspokajania własnymi siłami, zdążając do pełniejszego kontaktu z ze swoimi odczuciami bez uszczerbku dla praw innych, delektować się wszystkimi aspektami swojego bytu, przyswajać sobie doświadczenie własnej siły, potęgi i zdolności do wspierania samego siebie, odchodząc od „roli ofiary”, oskarżeń czy zrzucania winy na innych. Świadomość brania odpowiedzialności za swoje czyny daje poczucie komfortu w wyrażaniu siebie i swojej mocy sprawczej. 

Proponowane przez nas warsztaty skierowane są do osób, które chcą:                         

- rozszeżyć  samoświadomość                                                                                     

- przyjrzeć  się własnym zachowaniom, emocjom i lepiej je zrozumieć   

 -zwiększyć  poczucie własnej wartości                                                        

-łatwiej adaptować się do zmieniających się warunków życia                       

-podnieść poziom  zadowolenia  w najważniejszych obszarach życia 

-tworzyć bardziej satysfakcjonujące relacje 

-poznać swoje mocne strony, aby móc świadomie z nich korzystać

 -poznać swoje ograniczenia, aby móc nad nimi pracować

-znaleźć w sobie przestrzeń do realizacji nowych działań i celów, 

-otworzyć się na nowe doświadczenia.  

Zajęcia odbywają się w atmosferze zaufania i życzliwości.